Zasady zarządzania dokumentacją elektroniczną
Rozwój technologii spowodował, że współcześnie coraz więcej spraw załatwiamy drogą elektroniczną. Oprócz comiesięcznego opłacania rachunków czy robienia zakupów, przez Internet można ...
Rozwój technologii spowodował, że współcześnie coraz więcej spraw załatwiamy drogą elektroniczną. Oprócz comiesięcznego opłacania rachunków czy robienia zakupów, przez Internet można ...
Tysiące kartek, dokumenty w teczkach i segregatorach, zajęte regały, a nawet całe pomieszczenia czy magazyny? Jest na to sposób – ...
Papierowe projekty, plany (blueprints) czy akta pracownicze zajmują wiele półek? Masz problem, żeby wygodnie je przeglądać i wyszukiwać potrzebne informacje? ...
Masz firmę architektoniczną, budowlaną lub geodezyjną? Planujesz przestrzeń? Działasz na co dzień na podstawie planów i map? Niektóre z wykorzystywanych ...
Każdy przedsiębiorca wie, jak dużo dokumentów trzeba przechowywać – umowy, faktury, wnioski, akta… Masz dość tysięcy kartek, których przeszukiwanie trwa ...
Jak wprowadzić swoją firmę w świat nowoczesnych rozwiązań biznesowych? Pierwszym krokiem jest digitalizacja i archiwizacja cyfrowa dokumentów! To oszczędność miejsca ...